Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια πρωτοφανή καμπή: καθώς η ηλεκτροκίνηση κυριαρχεί εντός συνόρων, τα βενζινοκίνητα μοντέλα μένουν χωρίς αγοραστικό κοινό. Έτσι, οι κρατικοί κολοσσοί της χώρας εξάγουν μαζικά ό,τι δεν μπορούν πλέον να πουλήσουν στην εγχώρια αγορά, μετατρέποντας τις αναδυόμενες οικονομίες σε «σωσίβιο» της υπερπαραγωγής τους.
Με την Κίνα να έχει ξεπεράσει το 50% σε μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι παραδοσιακές βιομηχανίες –SAIC, Dongfeng, Changan, BAIC– είδαν τη ζήτηση για τα συμβατικά τους μοντέλα να καταρρέει.
