Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 11,8 δισ. δολαρίων για online αγορές την Black Friday

Οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν το ποσό ρεκόρ των 11,8 δισ. δολαρίων για online αγορές την Black Friday

Παρά την ευρύτερη οικονομική αβεβαιότητα που πλανάται πάνω από την φετινή εορταστική περίοδο, οι αγοραστές στις ΗΠΑ συμμετείχαν σε μεγάλο αριθμό για τη Black Friday — ξοδεύοντας δισεκατομμύρια δολάρια τόσο σε καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Adobe Analytics, οι Αμερικανοί κατέγραψαν νέο ρεκόρ, δαπανώντας 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο, ποσό αυξημένο κατά 9,1% σε σχέση με πέρυσι. Οι ώρες αιχμής σημειώθηκαν από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, όταν κάθε λεπτό πραγματοποιούνταν online αγορές αξίας 12,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Εντυπωσιακές πωλήσεις παρατηρήθηκαν και την Ημέρα των Ευχαριστιών, όπου οι ηλεκτρονικές αγορές ανήλθαν σε 6,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες ήταν οι κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, τα ηλεκτρονικά είδη και οι οικιακές συσκευές, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη και η διαφήμιση στα social media επηρέασαν καθοριστικά τις επιλογές των καταναλωτών.

Η Adobe Analytics, η οποία παρακολουθεί πάνω από 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ, αναμένει ότι οι καταναλωτές θα ξοδέψουν 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια το Σάββατο και 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια την Κυριακή, σημειώνοντας αύξηση 3,8% και 5,4% αντίστοιχα σε σχέση με πέρυσι.

Η κίνηση στα καταστήματα συνεχίζει να μειώνεται

Η εταιρεία λογισμικού Salesforce εκτίμησε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Black Friday ανήλθαν σε 18 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και σε 79 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Και η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify δήλωσε ότι οι έμποροί της σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων 6,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως κατά τη Black Friday.

Στις ώρες αιχμής, οι πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας ξεπέρασαν τα 5,1 εκατομμύρια δολάρια ανά λεπτό, με τα ρούχα και τα καλλυντικά να κυριαρχούν στις προτιμήσεις.

Η Black Friday έχει πλέον αλλάξει χαρακτήρα. Οι σκηνές με τα μεσονύχτια πλήθη έξω από τα εμπορικά κέντρα ανήκουν στο παρελθόν, καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους online, από την άνεση του σπιτιού τους.

Η Cyber Monday, που παραδοσιακά είναι μια μεγάλη μέρα για τις online προσφορές, αναμένεται να είναι και πάλι η μεγαλύτερη μέρα online αγορών της σεζόν, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Adobe, με δαπάνες ύψους 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένες κατά 6,3% σε σχέση με πέρυσι.

Περισσότερα από την κατηγορία

Τραμπ: Υπάρχουν καλές πιθανότητες για συμφωνία στην Ουκρανία μετά τις συνομιλίες στη Φλόριντα

Τραμπ: Υπάρχουν καλές πιθανότητες για συμφωνία στην Ουκρανία μετά τις συνομιλίες στη Φλόριντα

Αισιόδοξος εμφανίστηκε ο Ντόναλντ Τραμπ στον απόηχο των συνομιλιών στην Φλόριντα, τονίζοντας ότι υπάρχουν καλές πιθανότητες για συμφωνία ανάμεσα στην […]

Δένδιας: Το νέο δόγμα αποτροπής των Ενόπλων Δυνάμεων προστατεύει το Αιγαίο από θάλασσα, αέρα και ξηρά

Δένδιας: Το νέο δόγμα αποτροπής των Ενόπλων Δυνάμεων προστατεύει το Αιγαίο από θάλασσα, αέρα και ξηρά

«Η χώρα έχει δημιουργήσει ένα νέο δόγμα αποτροπής. Έχουμε δημιουργήσει μια ατζέντα συνολικής μεταρρύθμισης των Ενόπλων Δυνάμεων, την “Ατζέντα 2030” […]

Κοινή Δήλωση Πατριάρχη – Πάπα: Η πίστη στο Σύμβολο της Νίκαιας αποτελεί κοινό τόπο – Τα επόμενα βήματα των δύο Εκκλησιών

Κοινή Δήλωση Πατριάρχη – Πάπα: Η πίστη στο Σύμβολο της Νίκαιας αποτελεί κοινό τόπο – Τα επόμενα βήματα των δύο Εκκλησιών

Σε μια στιγμή υψηλού συμβολισμού για τον Χριστιανισμό, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Πάπας Λέων ΙΔ’ υπέγραψαν την Κοινή Δήλωση, στην Αίθουσα του Θρόνου του Πατριαρχικού […]

Όλα τα άρθρα της κατηγορίας »