Tι θα ψωνίσουν οι Έλληνες καταναλωτές στις εκπτώσεις σε Black Friday και Cyber Monday

Tι θα ψωνίσουν οι Έλληνες καταναλωτές στις εκπτώσεις σε Black Friday και Cyber Monday

Αυξημένη κινητικότητα αναμένεται φέτος στη Black Friday και τη Cyber Mondayσύμφωνα με νέα έρευνα με το 63% των Ελλήνων καταναλωτών να δηλώνει πως θα κάνει αγορές την περίοδο 28 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου. Τεχνολογία, ρούχα και ηλεκτρονικές συσκευές βρίσκονται στην κορυφή των επιλογών, ενώ δεν λείπει η αμφισβήτηση για το κατά πόσο οι εκπτώσεις είναι πραγματικές.

Η περίοδος αγορών προσδιορίζεται από τις 28 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου, διάστημα στο οποίο τα περισσότερα καταστήματα θα εφαρμόσουν εκπτώσεις. Το 81% δηλώνει ότι καθυστερεί σκόπιμα τις αγορές του ώστε να εκμεταλλευτεί τις προσφορές, αν και το 45% παραμένει επιφυλακτικό, αμφισβητώντας αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές.

Η έρευνα αναδεικνύει και τις ψυχολογικές παραμέτρους των αγορών. Ειδικότερα το 19% δηλώνει ενθουσιασμένο ενώ το 13% εμφανίζεται αγχωμένο ή κουρασμένο, κυρίως λόγω περιορισμένου διαθέσιμου εισοδήματος.

Ποιες ηλικιακές ομάδες θα ψωνίσουν περισσότερο

Τη μεγαλύτερη αγοραστική διάθεση δείχνουν οι ηλικίες 30–39, με 76% να έχει πρόθεση αγοράς. Αντίθετα, οι ηλικίες 18–29 εμφανίζονται πιο συγκρατημένες, καθώς πολλοί νεότεροι είτε δεν εργάζονται είτε λαμβάνουν χαμηλούς μισθούς. Στις ηλικίες 50–64, μόλις το 50% σκοπεύει να προβεί σε αγορές. Ιδιαίτερα υψηλό είναι το ποσοστό των οικογενειών με ανήλικα παιδιά, όπου η πρόθεση για αγορές φτάνει στο 77%.

Στην κορυφή των επιλογών βρίσκονται – όπως κάθε χρόνο – τα προϊόντα τεχνολογίας:

  • Τεχνολογία & ηλεκτρονικές συσκευές: 68%, με τους άνδρες να αποτελούν το 77% αυτής της κατηγορίας.
  • Ρούχα & αξεσουάρ: 61%, με τις γυναίκες να αποτελούν το 68% των αγοραστών.
  • Είδη σπιτιού και κουζίνας: 26%
  • Τρόφιμα & ποτά: 11%
  • Εμπειρίες (έξοδος, συναυλίες): μόλις 9%, καθώς οι περισσότεροι δίνουν προτεραιότητα σε πρακτικές ανάγκες.

Περισσότερα από την κατηγορία

Μήνυση του ΥΠΕΘΟΟ και του Υπουργού Κ. Πιερρακάκη για διαδικτυακή παραπλανητική διαφήμιση

Μήνυση του ΥΠΕΘΟΟ και του Υπουργού Κ. Πιερρακάκη για διαδικτυακή παραπλανητική διαφήμιση

Τόσο το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, όσο και ο υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης προσωπικά, υπέβαλαν χθες το πρωί (14/11) έγκληση-μήνυση κατά αγνώστων […]

Νέες αποζημιώσεις 12,2 εκατ. ευρώ σε κτηνοτρόφους και Περιφέρειες – Συνολικά 48 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της ευλογιάς

Νέες αποζημιώσεις 12,2 εκατ. ευρώ σε κτηνοτρόφους και Περιφέρειες – Συνολικά 48 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της ευλογιάς

Εγκρίθηκε η 4η κατανομή αποζημιώσεων συνολικού ύψους 12.248.642,97 ευρώ στους κτηνοτρόφους που επλήγησαν από την ευλογιά, με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης […]

Όλα τα άρθρα της κατηγορίας »