ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Η περιφερειακή αρχή Κουρέτα, μιλούσε για επιτάχυνση του πολύπαθου έργου, δρόμος Λάρισας Καρδίτσας και τώρα σταμάτησε πλήρως

ΛΑ.ΣΥ Θεσσαλίας: Η περιφερειακή αρχή Κουρέτα, μιλούσε για επιτάχυνση του πολύπαθου έργου, δρόμος Λάρισας Καρδίτσας και τώρα σταμάτησε πλήρως

Η κατασκευή ενός ακόμα πανάκριβου έργου, του δρόμου Λάρισας-Καρδίτσας, χωρίς όμως να ολοκληρωθεί ακόμα, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία των οδηγών, αλλά και να έχουν συμβεί τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα και να ελοχεύει κίνδυνος για νέα.
Το έργο παράκαμψη Συκεώνα, προυπολογισμού 33 εκ. ευρώ, που ξεκίνησε το 2019, έπρεπε να παραδοθεί στις 3/4/2022. Παρ’ όλες τις χρονικές παρατάσεις, αυτό δεν έγινε ποτέ και σήμερα είναι σταματημένο λόγω διάλυσης της σύμβασης με τον εργολάβο και η περιφερειακή αρχή Κουρέτα δεν έχει προχωρήσει στην εκ νέου δημοπράτησή του.
Το οδικό τμήμα από Δέλτα Καρδίτσας έως την είσοδο της Καρδίτσας, με αρχικό προϋπολογισμό 32.350.000 ευρώ, που ανατέθηκε μετά απο δημοπρασία με έκπτωση 46,03% έναντι 17.508.998 ευρώ, έπρεπε να παραδοθεί τον Νοέμβριο του 2023, όμως ούτε αυτό ολοκληρώθηκε και έχει σταματήσει κι αυτό λόγω διάλυσης της σύμβασης με τον εργολάβο, χωρίς να είναι σαφές τι θα κάνει απο εδώ και πέρα η περιφερειακή αρχή.
Μεγάλη επίσης είναι η καθυστέρηση ολοκλήρωσης του οδικού τμήματος απο Ι/Κ Μεσοράχης έως Ι/Κ Ελευθερών της Π.Ε Λάρισας και θα συνεχίσει να υπάρχει, αφού η παράταση που δόθηκε μέχρι 31/5/2025, δεν επαρκεί σε καμία περίπτωση και είναι άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί.
Η ευθύνη της προηγούμενης περιφερειακής αρχής Αγοραστού είναι δεδομένη και σοβαρή. Ωστόσο μεγάλη είναι η ευθύνη και της νέας περιφερειακής αρχής Κουρέτα, η οποία όταν ανέλαβε την διοίκηση της περιφέρειας μιλούσε για επιτάχυνση αυτών των έργων, αλλά ενάμισυ χρόνο μετά, όχι μόνο δεν επιταχύνθηκαν, αλλά σταμάτησαν πλήρως λόγω διάλυσης 2 εργολαβιών (παράκαμψη Συκεώνα, Δέλτα-Καρδίτσα) και τώρα αναμασά τις ίδιες δικαιολογίες με την προηγούμενη περιφερειακή αρχή, απο τον Covid-19, τα αρχαία, τις πλημμύρες, το σεισμό, τις δυστροπίες ιδιοκτητών απαλοτριωμένων εκτάσεων, μέχρι τον πόλεμο στην Ουκρανία!
Ειδικότερα έχει σοβαρή ευθύνη για το έργο της παράκαμψης Συκεώνα, που πέραν των εργασιών της γέφυρας, όλες οι άλλες εργασίες έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί.
Αυτά είναι αποτελέσματα της πολιτικής παράδοσης όλων των έργων της περιφέρειας και του κεντρικού κράτους στις κατασκευαστικές εταιρείες που λειτουργούν με κριτήριο το μέγιστο δυνατό κέρδος, της υποστελέχωσης και έλλειψης μέσων στις περιφέρειες και δήμους, την οποία εφαρμόζουν με ευλάβεια τόσο η προηγούμενη, όσο και η σημερινή περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας, όπως αντίστχοιχα και οι κυβερνήσεις, φορτώνοντας τεράστια βάρη στις πλάτες του εργαζόμενου λαού.

 

Περισσότερα από την κατηγορία

Κουρέτας: Πρωτοπόρο το σύστημα εκτίμησης κινδύνου πλημμυρών στη Θεσσαλία – Απάντηση στον Κ. Αγοραστό για την Πολιτική Προστασία

Κουρέτας: Πρωτοπόρο το σύστημα εκτίμησης κινδύνου πλημμυρών στη Θεσσαλία – Απάντηση στον Κ. Αγοραστό για την Πολιτική Προστασία

Απάντηση έδωσε σήμερα ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημ. Κουρέτας στον κ. Κ. Αγοραστό ο οποίος αναφερόμενος στις επενδύσεις για την πολιτική προστασία […]

Προκαταρκτική για το 4χρονο κορίτσι που νοσηλεύεται στο ΓΝΛ διέταξε η Εισαγγελία Βόλου

Προκαταρκτική για το 4χρονο κορίτσι που νοσηλεύεται στο ΓΝΛ διέταξε η Εισαγγελία Βόλου

Αυτεπάγγελτη επείγουσα προκαταρκτική παρήγγειλε η εισαγγελέας Ανηλίκων Βόλου, με αφορμή το περιστατικό 4χρονου κοριτσιού που υπέστη εγκαύματα προχθές το μεσημέρι, […]

Όλα τα άρθρα της κατηγορίας »